שפל חסר תקדים: ח"כ טופורובסקי לחכי"ם באופוזיציה: "חולי נפש"

איתי גדסי No Comments on שפל חסר תקדים: ח"כ טופורובסקי לחכי"ם באופוזיציה: "חולי נפש"

ועדת הכנסת רצתה לקבוע סדרי דיון מיוחדים לפי סעיף 98 בהצבעות היום שיקצר משמעותית את הזכות של חברי האופוזיציה לנאום. ח"כ יריב לוין: "בחצי השנה הופעל סעיף 98 שבע פעמים, דבר שלא היה מעולם"

צילום: דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דורסנות חסרת תקדים: ועדת הכנסת בראשות ח"כ ניר אורבך דנה בשעה זו בהצעה לקבוע סדרי דיון מיוחדים לפי סעיף 98 לתקנון הכנסת המאפשר לקצר את נאומי האופוזיציה בצורה דרמטית, בדיונים על הצעת חוק שירות ביטחון ובהצעת חוק התכנית הכלכלית.

ח"כ בועז טופורובסקי (יש עתיד) דיבר בבוטות ובנבזות על חברי האופוזיציה ואמר, שהאופוזיציה מחרימה את נשיאות הכנסת ואת ועדת ההסכמות, מיום שבוטלה אבטחתם של משפחת יו"ר האופוזיציה. דבריו הופסקו כל העת ע"י חברי הכנסת מהאופוזיציה. הדיון סוער, לאחר שח"כ בועז טופורובסקי כינה חברי כנסת מהאופוזיציה "חולי נפש".

ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) הבהיר בדיון, נעשה הכל בשביל להכשיל חוקים מסוכנים כמו חוק שיאפשר סרסור בחיילות או הצבת חיילים שיחליפו שוטרים שיוכלו לטפל במתנחלים.

חברי הכנסת מהאופוזיציה מלינים על קיומו של הדיון בזמן שמליאת הכנסת אמורה לעבוד, אולם מליאת הכנסת יצאה לפסקה כיוון שאין לקואליציה רוב במליאת הכנסת.

ח"כ דוד אמסלם עקץ אץ הקואליציה ואמר, טוב שההפסקה לא נמשכת עד תום חופשת הלידה של ח"כ שירלי ביטון.

ח"כ איתן גינזבורג (כחול לבן) התריע, כי ישנם שישה חוקים שתוקפם עתיד לפוג בסוף השנה האזרחית. אם אלו לא יעברו השבוע, תהיה פגיעה ברשויות השלטון.

ח"כ יריב לוין (הליכוד) הבהיר את הדורסנות חסרת התקדים של האופוזיציה, "וועדת הכנסת קבעה בחצי השנה האחרונה שבע פעמים סדרי דיון מיוחדים לפי סעיף 98 לתקנון הכנסת מה שלא היה בכנסת מעולם".



0 תגובות